Ljekovita m(noć) Zemlje i knjige
Dan planeta Zemlje i Noć knjige ove smo godine obilježili povezanom temom Ljekovitost prirode jer poslovica kaže da liječnici liječe, no priroda ozdravljuje, a knjiga je dokazani lijek u našem životu.
Dan planeta Zemlje 22. travnja započeli smo gledanjem videozapisa Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom VPŽ o zaštiti ptičjeg svijeta u Noskovačkoj Dubravi. Nakon analize filma istraživali smo pomoću Interneta i enciklopedija - ptice našeg zavičaja. U nastavku smo upoznali pjesme iz naših udžbenika na temu Dan planeta Zemlje i naučili pjevati pjesmu Planeta Zemlja.
Izradili smo plakat povodom ovoga dana tako što smo reciklirali stari kišobran te stare kalendare, časopise ili novine. Također smo donijeli odluku da ćemo do kraja školske godine imati tjedni izazov vezan uz načine zaštite Zemlje Ovoga tjedna pazimo na pravilnu uporabu punjača uređaja (mobitela, računala, prijenosnog računala ili tableta).Na kraju smo odigrali kviz Dukatići - čuvari prirode i tako čitanjem uočili da puno toga znamo i činimo za našu Zemlju. no sada imamo zadatak utjecati na druge da to uvedu kao „normalan“ način života.
Noć knjige smo 23. dan travnja po treći put obilježili u našoj školi. Ove godine se inače obilježava 10. godina ove manifestacije pod nazivom Ljekovita m(n)oć knjige. Mi smo se odlučili proučiti ljekovitost biljnog svijeta našeg zavičaj. I to livadnog cvijeća i drveća pokraj Drave. Krenuli smo čitajući slikovnicu Pčelica Jelica i medo Edo. Nakon analize pročitanoga, istraživali smo vrste pčelica te uočili njihovu važnost. U istraživanju smo koristili i zanimljivosti iz popularnog albuma sličica Zumići (tako smo uključili u nastavu i učenicima zanimljive tiskane oblike). Nadalje smo istraživali vrste meda te čitali informacije o cvijeću i drveću zavičaja. Učenici su uočili da poznaju biljke jer smo ih upoznali u šetnjama pokraj rijeke Drave. Uz pjesme o pčelicama, npr. Bumbari i pčele, Zum Zum Zum Boc Boc učenici su tjeloglazbom izražavali svoj doživljaj pjesme (plesne strukture u TZK).
Nakon toga smo u školskom dvorištu crtali pomoću prirodnog materijala (cvjetići, listovi i grančice) te slagali buketiće livadnog cvijeća. Pomoću izrezanog oblika košnice i saća učenici su oblikovali kadar livade te tako ponavljali pojmove LK. U učionici smo izradili plakat te reciklirali stare konzerve tako da smo ih oblikovali u pčelice koje će u jesen postati hotel za kukce. Jedan od izazova kako sačuvati Zemlju je sadnja drveta, a mi smo se odlučili za lijesku i bagrem jer to je ljekovito drveće. Ovaj izazov ćemo ostvariti idući tjedan ili kada Zemlja dozvoli (vrijeme)!
Zaključili smo da je knjiga ljekovita jer daje nam informacije i pozitivno djeluje na naše mentalno i duševno stanje, naročito ako piše o prirodi jer kako je rekao A. Einstein:
“Zagledaj se duboko, duboko u prirodu i tada ćeš sve bolje razumjeti.“
učenici i učiteljica Brcković, PŠ Terezino Polje
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školske stranice |