Izrada maketa od geometrijskih tijela
Učenici 8.a razreda 18. travnja 2016. na satu Matematike izradili su različite makete vezane uz određena područja ljudske djelatnosti (odgoj djece, poljoprivredu, građevinu). Radom u grupama prikazali su mjesta na kojima se odvija predškolski odgoj (vrtić), gradnja novih stambenih objekata (gradilište) te stočarska proizvodnja (farma), a sve to uz pomoć modela kocaka, prizmi, piramida, valjaka i stožaca.
Prije praktičnog rada napravili su analizu odabranih zanimanja, proučili kojim sektorima pripadaju te naveli škole i fakultete koje je potrebno završiti kako bi se mogli baviti određenim zanimanjem.
Ovim nastavnim satom učenici su obavili procjenu važnosti zanimanja u svim sektorima te naučili cijeniti različite poslove. Uočili su koliko je bitno kontinuirano brinuti o svojem obrazovanju i cijeniti sve vrste zanimanja u našem društvu jer se različitim područjima ta zanimanja međusobno kvalitetno nadopunjuju.
Za domaću zadaću učenici su dobili zadatak izračunati oplošja i obujam geometrijskih tijela sa svojih maketa kako bi na taj način ponovili prethodno usvojeno gradivo nastavne cjeline „Geometrijska tijela“.
Ovaj način rada svidio se učenicima te su poželjeli češće imati ovakve oblike nastave koji im praćenje nastave čine zanimljivijim,a njih motiviranijima za rad.
Natalija Bajer, učiteljica matematike
Sadržaj ove prezentacije isključiva je odgovornost Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Požega i ni na koji način se ne može smatrati da odražava gledišta Europske unije.Više informacija o fondovima Europske unije možete pronaći na http://www.strukturnifondovi.hr
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školske stranice |