U Gradskom muzeju Virovitica, 5. ožujka 2025. godine održano je otvorenje izložbe proizašle iz Županijskog natjecanja/izložbe učenika osnovnih i srednjih škola iz područja vizualnih umjetnosti i dizajna LIK 2025. Tom su prigodom dodijeljena priznanja, zahvalnice, pohvalnice i nagrade najuspješnijim učenicima i njihovim mentorima.

Na natjecanju je sudjelovalo 16 osnovnih škola s ukupno 44 likovna uratka te 3 srednje škole s 8 radova.

Tema ovogodišnjeg natjecanja za osnovne škole je Tragovi vremena, podtema Ono što mi je važno. Učenici su trebali razmisliti o problemima kojima se susreće današnje društvo (ratovi, klimatske promjene, prirodne katastrofe, pandemija, negativan utjecaj medija, lažne medijske informacije, zlouporaba umjetne inteligencije, zlostavljanje na društvenim mrežama, neprihvatljiva ponašanja). Odabirom jednog od problema trebali su svojim osobnim idejama predložiti rješavanje tog problema na svjetskoj razini. Za izradu likovnih radova učenici su mogli birati između digitalnog (kolaž, meme, plakat, kratki digitalni strip) i klasičnog likovnog izražavanja (tempera, kolaž).

Našu su školu predstavljale učenice 8. razreda Leona Feketija i Dora Zahirović.

Tema ovogodišnjeg natjecanja za srednje škole je Virtualna kapsula kao odraz ideja i vrijednosti današnjega vremena. Reinterpretacijom povijesnih umjetničkih djela u kontekstu suvremenih tema bilo je potrebno izgraditi dijalog između povijesti umjetnosti i aktualnih pitanja. Učenici su se pri izradi koristili tehnikom digitalnog kolaža.

Županijsko povjerenstvo pregledalo je sve pristigle radove i u prvom krugu eliminiralo one koji ne udovoljavaju propozicijama natjecanja. U drugom krugu odabralo je 6 radova (3 OŠ i 3 SŠ) koji će predstavljati Virovitičko-podravsku županiju na državnoj razini natjecanja. Kriteriji prema kojima je povjerenstvo vrednovalo radove su: originalnost ideje, odnos ideje, forme i medija/materijala, likovni jezik i vještina ostvarenja zadatka u mediju i materijalu.

Izložbu radova možete pogledati na ovoj poveznici.

Skip to content