2022-10-05 21:13:47 Izvješće sa službenog putovanja Erasmus+ Malta Na službeno putovanje u Maltu krenuli smo 30. srpnja 2022., a vratili se 6. kolovoza 2022. Svrha putovanja bila je sudjelovanje na predavanju u sklopu Erasmus+ projekta mobilnosti s ciljem učenja pod nazivom RealKool na kojem sudjeluje naša ustanova OŠ Ivana Gorana Kovačića Gornje Bazje. Predavanja su trajala od 1. kolovoza do 5. kolovoza 2022., a tema stručnog usavršavanja bila je „Creative use of tehnology in the classroom“. Tečaj je predstavljen kao praktičan pristup korištenju modernih tehnologija u učionici, kao što su interaktivne ploče (IWB), audio i video resursi, wikiji, blogovi, podcasti te društveni mediji. Teme i aktivnosti koje smo odradili te poslušali na ovom tečaju uključuju: Iskustva s tehnologijom i korištenje tehnologije u učionici Hibridno i online podučavanje Otkrivanje i rasprava o različitim online stranicama i aplikacijama za kvizove Trening dan izvan mjesta podučavanja Refleksija tjedna i dan diseminacijeTijekom 5 dana nastave u ukupnom trajanju od 30 sati na predavanjima smo upoznali i naučili upotrebljavati sljedeće digitalne alate: Nearpod, Activinspire, Google Blogger, Thinglink, Canva, Blendspace, Plickers, Socrative, Quizlet live i Baamboozle. Sve prezentirano obradili smo kroz vježbe i zadnji dan predstavili u obliku vlastite prezentacije ostalim sudionicima. Osim aplikacija predstavljenih na predavanjima u grupi u kojoj smo sudjelovali upoznali smo učitelje iz raznih zemalja EU (Poljske, Mađarske, Njemačke, Rumunjske) te razmijenili s njima iskustva o predmetnim područjima, kulturnim i nacionalnim različitostima. Komunikacija se odvijala na stranom jeziku te smo usavršavali poznavanje i upotrebu engleskog jezika. Kao rezultat svega možemo navesti kako smo sada sposobni upotrijebiti neke od digitalnih alata u našoj nastavi, unaprijediti vlastita predavanja i učiniti ih zanimljivijima djeci, a samim time i postići bolji uspjeh u učenju djece koju poučavamo te naučeno prenijeti na naše kolege učitelje kako bi i oni bili uspješniji u korištenju različitih digitalnih alata u nastavi. Igor Sudec, učitelj tehničke kulture Hrvoje Miklaužić, učitelj informatike
Ova publikacija izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
|
Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Gornje Bazje |