preskoči na sadržaj
Osnovna škola kao cjelodnevna škola - Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja
 
Odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja, a nakon iskazanog interesa naša je ustanova uvrštena u Eksperimentalni program »Osnovna škola kao cjelodnevna škola - Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja«. U eksperimentalnu provedbu ulazi se na temelju izrađenog modela »Osnovna škola kao cjelodnevna škola: Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja«. Predloženi model nastao je kao rezultat sustavnih analiza i razmatranja postojećih nedostataka i potreba, postavljenih ciljeva te komparativnog sagledavanja najboljih praksi. Da bi eksperimentalna provedba ostvarila svoj cilj i imala svoju svrhu, predloženi model trajno je – kroz Eksperimentalni program – otvoren za kritičko sagledavanje te na činjenicama temeljeno poboljšanje odnosno unaprjeđenje. Samo je sveobuhvatnim vrednovanjem svih aspekata organizacije, provedbe i ishoda cjelodnevne osnovne škole temeljenom na činjenicama moguće sagledati sve elemente. Time će se unaprijediti i praksa programiranja i uvođenja promjena u hrvatski odgojno-obrazovni sustav, i to tako što će se na činjenicama utemeljene odluke o promjenama i primjeni modela cjelodnevne škole u svim osnovnim školama u Hrvatskoj donositi nakon duljeg razmatranja te ovisno o ishodima evaluacije. Tijekom Eksperimentalnog programa u našoj ustanovi obavit će se sveobuhvatno infrastrukturno poboljšanje svih školskih zgrada I prostora za rad jer se jedino na taj način predloženi model može implementirati.

U ovom početnom trenutku gotovo je nemoguće sagledati sve aspekte organizacije, provedbe, a u konačnici i ishoda cjelodnevne osnovne škole. Naša je ustanova zajednica motiviranih i zadovoljnih učenika, učitelja i roditelja u kojoj se potiču visoka postignuća, razvija odgovornost prema sebi i društvu, kao i poduzetnost i ekološka svijest te njeguju nacionalne i tradicionalne vrijednosti. Mi smo škola u kojoj se prepoznaju interesi učenika, poštuju različitosti, ali se njeguje i vlastiti identitet. Koncept cjelodnevne škole može nam značajno pomoći u postizanju postavljenih ciljeva, a drugima poslužiti kao motivacija i primjer dobre prakse. Neprocjenjivo iskustvo stečeno u međunarodnim edukacijama i multilateralnim razmjenama čini nas hrabrima, sposobnima i motiviranima ugraditi dio sebe u ovako važnu reformu hrvatskog školstva.

LOGO ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


 

Tražilica



Anketa
Sviđaju li vam se Brezići br.9 ?




Popis udžbenika

Dokumenti za prikaz

Oglasna ploča

Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 5. 2010.

Ukupno: 320991
Ovaj mjesec: 1795
Ovaj tjedan: 345
Danas: 144




preskoči na navigaciju